تعویق کنسرت ماکان بند و پازل بند در کانادا به دلیل ریزش سقف سالن

اجرای دو گروه پاپ ایرانی در کانادا به دلیل ریزش سقف سالن کنسرت مدنظر به تاخیر افتاد.
به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت «ماکان بند» و «پازل بند» که قرار بود ماه سپتامبر در شهر تورنتوی کانادا برگزار شود، به دلیل ریزش سقف سالن مدنظر برای کنسرت به تعویق افتاد و این دو گروه در ماه اکتبر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
کنسرت این دو گروه پاپ ایرانی قرار بود برای اولین بار به صورت مشترک در کانادا برگزار شود و هر دو گروه در یک سانس روی صحنه حاضر شوند و به اجرای آثار پرظرفدارشان بپردازند.

با این‌که تاریخ برگزاری این دو کنسرت ماه سپتامبر اعلام شده بود، اما چندی پیش گروه‌های ماکان و پازل با انتشار یک یادداشت کوتاه در صفحه خود، به هموطنان ساکن کانادا اطلاع رسانی کردند که به علت ریزش سقف سالن، کنسرت‌شان با کمی تاخیر و در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.
حالا قرار است این کنسرت مشترک در تاریخ‌های ۱۳ و ۲۰ اکتبر به ترتیب در دو‌ شهر تورنتو و ونکوور برگزار شود و اعضای این دو گروه، آثار پرطرفدار خود را در دو بخش مجزا اجرا کنند.
گروه پازل پس از انتشار آلبوم «قایق کاغذی» در ایران اجراهای زیادی را در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار کرده و گروه «ماکان» نیز پس از انتشار آلبوم «دیوونه‌بازی» پس از اجراهای موفق در ایران، تور اجراهای اروپایی خود را برگزار کرد و با استقبال زیادی از سوی ایرانیان خارج کشور رو به رو شد.
اجرای مشترک این دو گروه پاپ در تورنتو از طریق سایت «تیکت مستر» بلیت فروشی شده و بنا به اعلام صفحات رسمی این دو گروه تا کنون بیش از هفتاد درصد بلیت‌ها خریداری شده است.

 

Post your comment

Comments

Be the first to comment

Related Articles