Concert

  • تور کنسرت‌های شهرام ناظری و حافظ ناظری در کانادا

    «شهرام ناظری» خواننده‌ی نامدار موسیقی ایران به همراه پسرش «حافظ ناظری» از روزهای پایانی مهرماه دور جدید کنسرت‌های «ناگفته» را در قالب تور کنسرت کانادا برگزار می‌کند.
    این اجراها که با عنوان «ناگفته؛ شروعی جدید» برگزار می‌شود، از ۲۱ مهر ماه در اتاوا آغاز می‌شود و ۲۲ مهر در شهر مونترال، ۲۹ مهر در تورنتو، ۵ آبان در کالگری و ۶ آبان در ونکوور ادامه پیدا می‌کند.

    از آخرین اجراهای «ناظری» در ایران می‌توان به اجرا در نخستین شب از فستیوال موسیقی ققنوس اشاره کرد که با همراهی اعضای گروه «مولوی» یعنی حسین پرنیا (نوازنده سنتور)، صابر نظرگاهی (نوازنده تار)، سینا جهان‌آبادی و شروین مهاجر (نوازنده کمانچه)، بابک غسالی (نوازنده عود)، فرهاد صفری (نوازنده سازهای کوبه‌ای) و شهریار نظری (نوازنده دف) قطعاتی چون «پرواز» اثر حمید متبسم، تصنیف گر بی دل و بی دستم وز عشق تو پابستم، «زمستان» با کلامی از مهدی اخوان ثالث و قطعات «پیدا شدم» و «دوش چه خورده‌ای دلا» و … اجرا کرد.

     

    Read more
  • تعویق کنسرت ماکان بند و پازل بند در کانادا به دلیل ریزش سقف سالن

    اجرای دو گروه پاپ ایرانی در کانادا به دلیل ریزش سقف سالن کنسرت مدنظر به تاخیر افتاد.
    به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت «ماکان بند» و «پازل بند» که قرار بود ماه سپتامبر در شهر تورنتوی کانادا برگزار شود، به دلیل ریزش سقف سالن مدنظر برای کنسرت به تعویق افتاد و این دو گروه در ماه اکتبر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
    کنسرت این دو گروه پاپ ایرانی قرار بود برای اولین بار به صورت مشترک در کانادا برگزار شود و هر دو گروه در یک سانس روی صحنه حاضر شوند و به اجرای آثار پرظرفدارشان بپردازند.

    با این‌که تاریخ برگزاری این دو کنسرت ماه سپتامبر اعلام شده بود، اما چندی پیش گروه‌های ماکان و پازل با انتشار یک یادداشت کوتاه در صفحه خود، به هموطنان ساکن کانادا اطلاع رسانی کردند که به علت ریزش سقف سالن، کنسرت‌شان با کمی تاخیر و در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.
    حالا قرار است این کنسرت مشترک در تاریخ‌های ۱۳ و ۲۰ اکتبر به ترتیب در دو‌ شهر تورنتو و ونکوور برگزار شود و اعضای این دو گروه، آثار پرطرفدار خود را در دو بخش مجزا اجرا کنند.
    گروه پازل پس از انتشار آلبوم «قایق کاغذی» در ایران اجراهای زیادی را در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار کرده و گروه «ماکان» نیز پس از انتشار آلبوم «دیوونه‌بازی» پس از اجراهای موفق در ایران، تور اجراهای اروپایی خود را برگزار کرد و با استقبال زیادی از سوی ایرانیان خارج کشور رو به رو شد.
    اجرای مشترک این دو گروه پاپ در تورنتو از طریق سایت «تیکت مستر» بلیت فروشی شده و بنا به اعلام صفحات رسمی این دو گروه تا کنون بیش از هفتاد درصد بلیت‌ها خریداری شده است.

     

    Read more
  • مهدی یراحی کنسرت صورتک را برگزار می‌کند

    جدیدترین اجرای زنده این خواننده روز اول آذر به همت شرکت «فرهنگ گستر صبا» و تهیه‌کنندگی امیر خائف‌زاده در سالن برج میلاد تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند. مهدی یراحی چندی پیش قطعه و موزیک‌ویدئوی «صورتک» را با ترانه و ملودی امیرعلی بهادری، تنظیم هومن نامداری و کارگردانی سپهر وکیلی منتشر کرد که با استقبال دوستدارانش مواجه شد. او شهریورماه امسال هم قطعه و موزیک‌ویدئوی «تلقین» را به مخاطبانش ارائه و در کنسرت تابستانی‌اش اجرا کرده بود.

    خواننده «آینه قدی» این روزها همزمان با تولید تک‌قطعات و موزیک‌ویدئوها و برگزاری تور کنسرت‌هایش، در حال به اتمام رساندن اولین آلبوم عربی موسیقی پاپ داخل ایران است. آلبومی که اتفاقی جالب در بازار این روزهای موسیقی خواهد بود و تمامی ترانه‌های آن به زبان عربی است. مهدی یراحی در حالی پیگیر تولید و انتشار این آلبوم است که ایده تولید آن را به گفته خودش از سال‌ها قبل در سر داشته و هر زمان هم که نسبت به انتشار قطعه‌ای به زبان عربی اقدام کرده با واکنش مثبت مواجه شده است. همچنین برخی شنیده‌های تأیید نشده حکایت از آن دارد که با توجه به مضمون و محتوای این آلبوم، بعید نیست شاهد انتشار آن در خارج از مرزهای ایران هم باشیم.

     

    Read more