Events

  • اروپاگردی محسن یگانه در پاییز

    کنسرت‌های پاییزی «محسن یگانه» در خارج ایران آغاز می‌شود.
    به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده پس از برگزاری تور کنسرت‌هایش در تهران و شهرهای مختلف ایران، بار دیگر با همراهی ارکسترش راهی اروپا می‌شود تا در چند کشور قاره سبز کنسرت اجرا کند.
    این موزیسین پرطرفدار اجراهای اروپایی‌اش را ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۸ (مصادف با ۷ مهر ۱۳۹۷) از شهر «دوسلدورف» کشور آلمان آغاز می‌کند. یگانه در سالن Capitol Theater این شهر روی صحنه خواهد رفت.
    خواننده آلبوم «نگاه» سپس راهی «اشتوتگارت» می‌شود و در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۸ (مصادف با ۱۰ مهر ۱۳۹۷) در سالن Liederhalle – Hegelsaal به اجرای زنده خواهد پرداخت.
    پس از این کنسرت، یگانه از آلمان راهی اتریش می‌شود و در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۸ (مصادف با ۱۴ مهر ۱۳۹۷) در سالن Wiener Stadthalle شهر «وین» کنسرت برگزار می‌کند.
    آخرین کنسرت تور اروپایی محسن یگانه در پاییز امسال، ۱۳ اکتبر ۲۰۱۸ (مصادف با ۲۱ مهر ۱۳۹۷) در سالن Auditorium Jacques Brel شهر «بروکسل» پایتخت کشور بلژیک برگزار خواهد شد.
    کنسرت یگانه در شهرهای دوسلدورف، اشتوتگارت و بروکسل ساعت ۲۱ به وقت محلی برگزار خواهد شد و بلیت‌های آن از سایت posttick.com به فروش می‌رسد. همچنین کنسرت این هنرمند در وین ساعت ۲۰ به وقت محلی برگزار می‌شود و بلیت‌های آن که از ۴۱ تا ۱۲۲ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند از سایت stadthalle.com قابل خرید هستند. این کنسرت‌ها توسط کمپانی «تار پروداکشن» به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» برگزار می‌شود.
    محسن یگانه سال گذشته نیز در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ در شهرهای استکلهم و گوتنبرگ (سوئد)، مونیخ و فرانکفورت (آلمان)، آمستردام (هلند) و کپنهاگ (دانمارک) تور کنسرت‌های اروپایی خود را برگزار کرده بود.
    خواننده آلبوم پرطرفدار «رگ خواب»، در یک سال اخیر قطعات «بعد تو»، «عبور»، «فکر تو» و نسخه جدید قطعه «دیوار» را منتشر کرده است. این خواننده با برگزاری ۵۵ سانس کنسرت در شهرهای مختلف کشور، یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در تابستان ۱۳۹۷ بود

     

     

    Read more